Gyakran ismételt kérdések

Mi a globalplaza?

A globalplaza egy vásárlói, információs portál, ami pénzt, időt és energiát spórol számodra.

Vásárlóként böngészhetsz az üzletek és termékek között, értékelheted, ha valahol kedvesek voltak veled, és elmondhatod véleményed.

Üzlettulajdonosként könnyen feltöltheted üzletedet, valamint az abban található termékeket, valamint felveheted a kapcsolatot vásárlóiddal.

 

Regisztrációval kapcsolatos kérdések

Regisztráció nélkül is kereshetek az oldalon?

Igen. Regisztráció nélkül is látható az összes termék és üzlet, ami a globalplazán fent van.

Miért érdemes regisztrálni?

Ha vásárolnál... A regisztrált felhasználók nem csak megnézni tudják az üzleteket és termékeket, hanem értékelhetik is azokat, hozzászólhatnak, felvehetik a kapcsolatot az üzlettulajdonosokkal.

Ha van az üzleted... Az üzlettulajdonosok csak akkor tudják létrehozni boltjukat a globalplazán, ha regisztrálnak az oldalon

Hogyan regisztrálhatok?

Több lehetőség is van regisztrálni az oldalon: a fenti menüben a Regisztrációra kattintva e-mail cím és jelszó megadásával, de lehet regisztrálni Facebook-fiókkal és Google-fiókkal is.

A Facebook- és Google-fiókot az Adataim szerkesztésénél utólagosan is hozzá lehet kapcsolni a regisztrált felhasználóhoz.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?

Ha elfelejtetted a jelszavad, akkor kattints a fenti menüben a Bejelentkezésre, majd itt az Elfelejtettem a jelszavam gombra. Az e-mail címed megadása után kövesd az intstrukciókat.

 

Üzletfeltöltéssel, üzletszerkesztéssel kapcsolatos kérdések

Mit tegyek, ha van üzletem?

Ha van üzleted, előbb regisztrálj oldalunkra, majd néhány egyszerű lépésben töltsd fel üzletedet.

Hogyan töltsem föl az üzletem?

Miután beléptél az oldalra, nyisd le a fenti menüt, majd kattints bal oldalon az Új üzlet létrehozása gombra.

Első lépésként töltsd ki a kért adatokat: add meg az üzleted nevét, hogy kis- vagy nagykereskedésről van-e szó, írd be az üzlet címét, majd kattints a Mentés gombra.

Ezután válaszd ki az üzleted megfelelői kategóriáit: kereshetsz a keresőmezőben vagy kiválaszthatod a kategóriákat a kategóriarendszerből.

Ki szerkeszti az üzletem oldalát?

Az üzleted oldalát a globalplazán te magad szerkesztheted! A jobb felső sarokban a kék ikonra kattintva láthatod a kiválasztott szerkesztőfelületet. Az üzletedhez tölthetsz fel borítóképet; egy listaképet, amely a keresőben jelenik majd meg; feltöltheted az alapvető adatokat mint például telefonszám, weboldal, közösségi oldalak; írhatsz leírást; a Galériába tölthetsz fel több képet az üzletedről.

Mi a kategóriaválasztás? Hogyan válasszak jól kategóriát az üzletemnek?

Fontosnak tartjuk, hogy az üzletedet minél jobban megtalálják az emberek, ezért kialakítottunk egy kategóriarendszert. Így az üzleteket különböző kategóriákba soroljuk az alapján, amilyen termékeket árulnak.

Az üzleted kategóriáit kétféle módon választhatod ki:

1. A kategóriaválasztó-oldalon a keresőmezőbe írd be, hogy milyen termékeid vannak, és a felkínált kategóriák közül válaszd ki a relevánsakat. 
Például, ha van egy kis élelmiszerboltod, akkor keress rá azokra a kulcskifejezésekre a keresőben, amiket árulsz: tej, kenyér, tejföl, cukor, liszt, só… Ha úgy gondolod, hogy az adott kategória, amit kínál, illik a te üzletedhez, akkor kattints rá.

2. A másik módszer a kategóriaválasztásra a vizuális változat. Lejjebb görgetve a teljes kategóriarendszert láthatod, amely logikus felépítése segít eligazodni benne. A + jellel a számodra releváns kategóriákat tudod lenyitni, a képre kattintva pedig az üzletedet beleteheted az adott kategóriába.

Ha a kép színessé válik, akkor az azt jelenti, hogy a kategóriát kiválasztottad, olyan termékek kaphatók az üzletedben.

Kérünk Téged, hogy csak olyan kategóriákat válassz, amelyek valóban kapcsolódnak az üzletedhez. Így segítheted a vásárlókat, hogy megtalálják, amit keresnek, és eljussanak a te üzletedhez.

Hogyan szerkeszthetem az üzletem adatlapját?

Ha létrejött az üzlet adatlapja, akkor megadhatod az üzleted részletesebb adatait.

Mi a különbség a borítókép és a listakép között?

A borítókép az a kép, amit az üzleted adatlapján, nagy méretben látsz. A listakép szintén látszik az üzleted adatlapján, ám ez lesz az a kép, ami a keresőben is megjelenik majd a látogatóknak.

Mit jelent az, hogy hitelesített üzlet?

Ha előfizetsz bármelyik csomagunkra, akkor üzletedet automatikusan hitelesítjük azzal, hogy kiemelt üzletként jelenik majd meg a listában.

 

Termékfeltöltéssel, termékszerkesztéssel kapcsolatos kérdések

Látom, hogy más üzletekhez tartoznak termékek. Hogyan tudok termékeket feltölteni?

A termékfeltöltés jelenleg nem elérhető az oldalon. Ha szeretnéd, hogy termékeid megjelenjenek, akkor egyéni ajánlatot tudunk adni, aminek során xls vagy csv formátumban behúzhatjuk termékeidet. Ehhez keress minket megadott elérhetőségeinken.

 

Hírfeltöltéssel, hírszerkesztéssel kapcsolatos kérdések

Miért nem tudok több hírt feltölteni?

Ha nem tudsz hírt feltölteni az üzletedhez, annak valószínűleg az az oka, hogy kimerítetted az előfizetési csomagod limitjét. Ha ingyenes csomagban vagy, akkor maximum öt hírt tölthetsz fel az üzletedhez. Ha ennél több hírt szeretnél, akkor vagy törölnöd kell egy régebbit, vagy egy nagyobb csomagra kell váltanod az előfizetések között.

Hova tűnt a hír, amit a múlt hónapban töltöttem fel?

Ha nem állítasz be érvényességi időt a híreidhez, akkor egy hónap után a hír automatikusan lejár.

 

Előfizetéssel kapcsolatos kérdések

Mit jelent az előfizetés?

Jelenleg minden feltöltött üzlet ingyenes csomagba kerül. Hogyha több funkciót szeretnél, csomagajánlatainkkal kapcsolatban kérj egyéni ajánlatot megadott elérhetőségeinken.

Oszd meg ezt a hírt a világgal!
Google+ megosztás
kapcsolódó linkek

Segítettünk a vásárlásban?
Értékeld a cikkünket!

5.0 pont, 1 szavazat
kapcsolódó cikkek
legnépszerűbb cikkek
kapcsolódó kategóriák
Tedd fel boltodat, üzleted a globalplázára ingyen és érj el igazi vásárlókat!