100 dolog amit minden tervezőnek tudnia kell az emberekről jellemzők

Azért tervezünk, hogy valamilyen választ csiholjunk ki a felhasználókból. Azt szeretnénk, hogy vásároljanak, többet olvassanak, vagy megtegyenek valami mást. Ha a tervezés során nem vagyunk tisztában azzal, mit miért tesznek az emberek, az olyan, mintha térkép nélkül indulnánk egy város felfedezésére: a termék által kiváltott hatás esetleges lesz, zavaros és igen kevéssé hatékony. Ebben a könyvben a tudományos és kutatási eredményeket gyakorlati példákkal ötvöztem, hogy megalkossak egy minden tervező számára nélkülözhetetlen útmutatót. A segítségével képes leszel könnyen használható és vonzó honlapot, alkalmazást vagy más terméket tervezni, amely megfelelően illeszkedik ahhoz, ahogyan a felhasználók gondolkodnak, dolgoznak és játszanak. Tanuld meg, hogyan teheted hatékonyabbá és egyszerűbben használhatóvá az általad tervezett termékeket! Tudd meg: egy oldalon vagy képernyőn mi kelti fel és mi köti le a felhasználók figyelmét? mi segít abban, hogy jobban emlékezzünk? a központi vagy a perifériális látás a fontosabb? hogyan tudod előrejelezni a felhasználók által elkövetett hibákat? mekkora lehet az ismerősi körünk létszáma? hogyan motiválhatod az embereket, hogy továbblépjenek egy folyamatban? milyen sorhosszúságot érdemes használnod? egyes betűtípusok valóban jobbak, mint mások? Mindez csak néhány azok közül a kérdések közül, melyekre a könyvben választ találsz. Fedezd fel te is, mitől indulunk be! A szerzőről: Dr. Susan Weinschenk pszichológus, aki immáron 30 éve foglalkozik a technológiai tervezés területén bevethető alkalmazott pszichológiával. Számos, a felhasználóközpontú tervezésről szóló könyv szerzője. Neuro Web design: What Makes Them Click? (New Riders, 2008) című könyvében az idegtudomány legújabb kutatási eredményeit ismerteti a honlaptervezés területén alkalmazva. Kiváló előadó, a whatmakesthemclick.net című népszerű blog szerzője.