Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
Már az a tény, hogy a pedagógusok alkotják az értelmiség legszélesebb rétegét, önmagában is indokolja, hogy gondolkodásunk kutatásával egy önálló kötet foglalkozzon. A külföldön már eredményesen alkalmazott új módszerek bemutatása, mely a szerző egyik célja, nagymértékben segítheti a hazai pedagóguskutatások színvonalának emelkedését. A "hangosan gondolkozás", a "támogatott felidézés" és a "narratív módszerek"; a "fogalmi térkép", a "szereprepertoár-rács" és a "metaforakutatás" ma már mindazon területek vizsgálatának metodológiai eszköztárába beletartozik, amelyekben a gyakorlati tevékenység és az elméleti gondolkodás egymást átszőve jelenik meg. E módszerek lehetőséget nyújtanak a megfigyelt tevékenység mögötti nézetek, vélemények feltárására, valamint a gyakorlati cselekvéssel fennálló kapcsolataik elemzésére. A módszertani újdonságok mellett a pedagóguskutatás történetéről, a kutatási fókuszok változásairól is áttekintést kaphatunk a kötetből.
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
A pedagógusok gondolkodásának... ár és hasonló termékek
A pedagógusok gondolkodásának kutatási módszerei jellemzők
Már az a tény, hogy a pedagógusok alkotják az értelmiség legszélesebb rétegét, önmagában is indokolja, hogy gondolkodásunk kutatásával egy önálló kötet foglalkozzon. A külföldön már eredményesen alkalmazott új módszerek bemutatása, mely a szerző egyik célja, nagymértékben segítheti a hazai pedagóguskutatások színvonalának emelkedését. A "hangosan gondolkozás", a "támogatott felidézés" és a "narratív módszerek"; a "fogalmi térkép", a "szereprepertoár-rács" és a "metaforakutatás" ma már mindazon területek vizsgálatának metodológiai eszköztárába beletartozik, amelyekben a gyakorlati tevékenység és az elméleti gondolkodás egymást átszőve jelenik meg. E módszerek lehetőséget nyújtanak a megfigyelt tevékenység mögötti nézetek, vélemények feltárására, valamint a gyakorlati cselekvéssel fennálló kapcsolataik elemzésére. A módszertani újdonságok mellett a pedagóguskutatás történetéről, a kutatási fókuszok változásairól is áttekintést kaphatunk a kötetből.