A REKLÁM HELYE 2.0 jellemzők

A reklám helye 2.0 számos főiskolán-egyetemen, illetve vállalati marketingosztályán ajánlott vagy kötelező olvasmánnyá vált A reklám helye második, bővített, átdolgozott kiadása.Hiánypótló könyv a marketingkommunikációval és azon belül a reklámmal foglalkozó kiadványok sorában: átfogó képet nyújt a médiatervezés- és vásárlás mikéntjéről, a hazai médiakereskedelemről. Gyakorlatorientált módon, rengeteg hazai esettanulmánnyal színezve tárgyalja a témát, a hétköznapokban használható, praktikus kézikönyvbe sűrített információforrásként szolgál mind a marketingkommunikációs szakmát gyakorlóknak, mind a tapasztalatot még nem szerzett marketingeseknek, médiatervezőknek, reklámügynökségi dolgozóknak és médiaértékesítőknek, mind az egyetemistáknak, főiskolásoknak, mind pedig a téma iránt érdeklődő laikusoknak. A könyv értékét tovább fokozza a szakkönyvektől eltérő közérthető, könnyed és gyakran szórakoztató stílusa, hitelességére garancia pedig a szerzőpáros, akik maguk is a terület ismert és e