ÁTTÖRÉS! - MIÉRT VIRÁGZIK ISMÉT A NETWORK MARKETING? - M12 jellemzők

Egy iparág életciklusának Áttörés szakasza jelenti azt az időszakot, amikor a nagy vagyonok születnek. Ez közvetlenül az erős vállalkozói szellemet igénylő, pionírok által fémjelzett Növekedési szakasz után következik. Ebben a szakaszban vált híressé a Nokia, a Microsoft, a Vodafone, a Dell, a Body Shop és a Google. Ekkor jutottak a vezető cégek alkalmazottai extra jövedelmekhez. Ekkor gazdagodtak meg ezeknek a cégeknek a tulajdonosaiés kulcsemberei.Edward korábbi, Big Picture (A Nagy Kép) című könyvében már 10 évvel ezelőtt megmagyarázta, mi a Network Marketing konjunktúra oka. Tényeket és stratégiai elemzést mutatott be, egyszerű, logikus módon. Érvelését soha senki nem kérdőjelezte meg, és a könyv 20 nyelven, több mint egymillió példányban kelt el. Egy globális fellendülés után, amelynek során a pionírok 100 országban 100 milliárd USD forgalmat értek el, a Network Marketing mára alapjaiban megváltozott, és belépett az Áttörés szakaszba. Ez a tény ennek a dinamikus, ám gyakorta félre