Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
amp;quot;Miért csíkos a tigris? Hogyan gyógyultak ki a királyfiak a kóros étvágytalanságból? Milyen lehet a sosem volt állat? Miért ne készítsünk soha cipőt hernyóknak? Hogyan mentette meg az apró egér a hatalmas elefántokat? A nagy sikerű Vidám meseolvasó második kötetét másodikos kisdiákoknak ajánljuk.A komplex szövegértést fejlesztő munkafüzet 24 csattanós mesét amelyek között klasszikus műmesék ugyanúgy találhatóak, mint a világ minden tájáról származó népmesék és hozzájuk kapcsolódó feladatsorokat tartalmaz. A feladatlapok az általános anyanyelvi kultúrát fejlesztik például szinonimakereső vagy szólásokat, közmondásokat bemutató-gyakoroltató feladatokkal. Kifejezetten a szövegértést és -értelmezést segítik az olvasottak értelmére fókuszáló feladatok, melyek az események időrendi sorrendjére, az egyes szereplők tulajdonságaira, cselekedeteire, illetve a mesék üzenetére kérdeznek rá. A szabad, nyitott válaszokat igénylő kérdések az anyanyelvi kifejezőkészséget és a részt vevő, személyes
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
AZ ELKÓSZÁLT KISMADÁR - VIDÁM MESEOLVASÓ 2. jellemzők
amp;quot;Miért csíkos a tigris? Hogyan gyógyultak ki a királyfiak a kóros étvágytalanságból? Milyen lehet a sosem volt állat? Miért ne készítsünk soha cipőt hernyóknak? Hogyan mentette meg az apró egér a hatalmas elefántokat? A nagy sikerű Vidám meseolvasó második kötetét másodikos kisdiákoknak ajánljuk.A komplex szövegértést fejlesztő munkafüzet 24 csattanós mesét amelyek között klasszikus műmesék ugyanúgy találhatóak, mint a világ minden tájáról származó népmesék és hozzájuk kapcsolódó feladatsorokat tartalmaz. A feladatlapok az általános anyanyelvi kultúrát fejlesztik például szinonimakereső vagy szólásokat, közmondásokat bemutató-gyakoroltató feladatokkal. Kifejezetten a szövegértést és -értelmezést segítik az olvasottak értelmére fókuszáló feladatok, melyek az események időrendi sorrendjére, az egyes szereplők tulajdonságaira, cselekedeteire, illetve a mesék üzenetére kérdeznek rá. A szabad, nyitott válaszokat igénylő kérdések az anyanyelvi kifejezőkészséget és a részt vevő, személyes