Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
Tanulmány az elidegenedésről, a bosszúról és a jóvátételről Manapság sokkal gyakrabban találkozunk az iskolában erőszakkal, mint régebben. E cselekedetek sokkoló utóhatásai az egész lakosságra hatással vannak, és leginkább az iskolásokat és tanáraikat, a szülőket és az érintett közösségeket sújtják. Ez a könyv az iskolai erőszak jelensége mögött meghúzódó tényezőket tárja fel. Az teszi különösen izgalmas könyvvé, hogy ebben a viselkedés és az iskolarendszer belső dinamikáinak korábban ritkán vizsgált mélységei tárulnak fel. A zaklatott diákok belső világának feltárásával a könyv kettős célt követ. Az egyik fontos aspektus az, hogy a szakmabeliekkel, a családtagokkal, az iskolai dolgozókkal és a tágabb szociális rendszerrel jobban megértesse az erőszakos cselekmények mögött rejlő hatóerőket. A másik cél az, hogy a könyv olyan eszközöket és technikákat mutasson be, amelyek lehetővé teszik a diákok számára, hogy kifejezésre juttassák az egyébként "néma", elutasított belső élményeiket. Az álomalakokra, a mítoszokra, a képre, a belső testtudatra, illetve a csoportdialógusokra támaszkodó módszerekkel, az elfogadás és elismerés segítségével ezek a korábban figyelmen kívül hagyott, elfojtott jelenségek megtalálják a maguk helyét.
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
Tanulmány az elidegenedésről, a bosszúról és a jóvátételről Manapság sokkal gyakrabban találkozunk az iskolában erőszakkal, mint régebben. E cselekedetek sokkoló utóhatásai az egész lakosságra hatással vannak, és leginkább az iskolásokat és tanáraikat, a szülőket és az érintett közösségeket sújtják. Ez a könyv az iskolai erőszak jelensége mögött meghúzódó tényezőket tárja fel. Az teszi különösen izgalmas könyvvé, hogy ebben a viselkedés és az iskolarendszer belső dinamikáinak korábban ritkán vizsgált mélységei tárulnak fel. A zaklatott diákok belső világának feltárásával a könyv kettős célt követ. Az egyik fontos aspektus az, hogy a szakmabeliekkel, a családtagokkal, az iskolai dolgozókkal és a tágabb szociális rendszerrel jobban megértesse az erőszakos cselekmények mögött rejlő hatóerőket. A másik cél az, hogy a könyv olyan eszközöket és technikákat mutasson be, amelyek lehetővé teszik a diákok számára, hogy kifejezésre juttassák az egyébként "néma", elutasított belső élményeiket. Az álomalakokra, a mítoszokra, a képre, a belső testtudatra, illetve a csoportdialógusokra támaszkodó módszerekkel, az elfogadás és elismerés segítségével ezek a korábban figyelmen kívül hagyott, elfojtott jelenségek megtalálják a maguk helyét.