Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
A vezetők manapság unos-untalan hangoztatják, hogy mindent megtesznek az ügyfelek elégedettségéért. Sajnos azonban ez a "minden" néha nem elég: őszinte igyekezetük ellenére a szervezetek többségében még mindig nem vált általánossá az "ügyfélközpontúság". A könyv egy egyhetes "tanfolyamba" sűrítve ad gyakorlati tanácsokat, hogyan érhetjük el, hogy a vállalat egész légkörét áthassa az ügyfélszolgálat szelleme. A főbb témák: Az ügyfélszolgálat és a nyereség; A vezető szerepe az ügyfélszolgálatban; Az ügyfélszolgálat, mint a piaci verseny eszköze; Az ügyféllel tartott kapcsolat javítása; A kommunikáció; A reklamáló ügyfél; A normák felállítása, ellenőrzése; Ügyfélszolgálati program beindítása.
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
A vezetők manapság unos-untalan hangoztatják, hogy mindent megtesznek az ügyfelek elégedettségéért. Sajnos azonban ez a "minden" néha nem elég: őszinte igyekezetük ellenére a szervezetek többségében még mindig nem vált általánossá az "ügyfélközpontúság". A könyv egy egyhetes "tanfolyamba" sűrítve ad gyakorlati tanácsokat, hogyan érhetjük el, hogy a vállalat egész légkörét áthassa az ügyfélszolgálat szelleme. A főbb témák: Az ügyfélszolgálat és a nyereség; A vezető szerepe az ügyfélszolgálatban; Az ügyfélszolgálat, mint a piaci verseny eszköze; Az ügyféllel tartott kapcsolat javítása; A kommunikáció; A reklamáló ügyfél; A normák felállítása, ellenőrzése; Ügyfélszolgálati program beindítása.