Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
A zene ősoka az ellenpont. Mi az ellenpont voltaképp? Mi az antianyag? A nagy teljesítmények pillanatában mindezt Bach tudatlanul tudta. Oly lelkület birtokába jutott, amely birtokláson felül való. A fúga a fugeo, fugere, szökni, futni latin igéből származik, tehát futott, szökött, terjedt felfelé. A szeretet tömegvonzása, a dolgok összessége a Legfőbb Jóhoz röpítette őt, amit ismerni maga a boldogság, nem ismerni maga a boldogtalanság. A dolgok három létezési módja az anyagban, az elmében és az örök teremtő művészetben nyilvánul meg. A fölfogóképesség edzése a zene, a zene, a zene. A modern embernek szüksége van Bach zenéjére. A világ előrehaladása fokozódó szétválásokon át vezet. A fúga művészetében létfilozófiai kérdések csendjébe jutott el a mester: az egyneműben soha nincs meg a mozgásra való hajlandóság. A jó és a rossz, az anyag és antianyag egy kétpólusú világ mozgatói.
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
A zene ősoka az ellenpont. Mi az ellenpont voltaképp? Mi az antianyag? A nagy teljesítmények pillanatában mindezt Bach tudatlanul tudta. Oly lelkület birtokába jutott, amely birtokláson felül való. A fúga a fugeo, fugere, szökni, futni latin igéből származik, tehát futott, szökött, terjedt felfelé. A szeretet tömegvonzása, a dolgok összessége a Legfőbb Jóhoz röpítette őt, amit ismerni maga a boldogság, nem ismerni maga a boldogtalanság. A dolgok három létezési módja az anyagban, az elmében és az örök teremtő művészetben nyilvánul meg. A fölfogóképesség edzése a zene, a zene, a zene. A modern embernek szüksége van Bach zenéjére. A világ előrehaladása fokozódó szétválásokon át vezet. A fúga művészetében létfilozófiai kérdések csendjébe jutott el a mester: az egyneműben soha nincs meg a mozgásra való hajlandóság. A jó és a rossz, az anyag és antianyag egy kétpólusú világ mozgatói.