Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
A klasszikus társasjáték új kiadása amp;lt;br amp;gt; amp;lt;br amp;gt;Az Élve fogd el! egy állatos társasjáték. A célja, hogy minél több pontot gyűjtsünk különböző állatok befogásával, megszerzésével. Lépegetni kell a játéktáblán, méghozzá a sakkból jól ismert huszárlépéssekkel.A játékosok egymás után lépnek, mindenki egyet léphet és ha olyan mezőre lép, ahol egy állat képe látható, megkapja érte az adott állatot ábrázoló kártyalapot. Azonban van pár olyan mező, amelyikre nem lehet lépni, például vízesés, szakadék, vagy esetleg homokvihar.A játéktábla tulajdonképpen a Földet szimbolizálja, a tábla sorai a földgömb szélességi fokainak feleltethetőek meg, így a tábla felső soraiban találhatjuk meg a jegesmedvét, a középső sorokban a tigrist, a vízilovat vagy az afrikai elefántot és legalul akadhatunk rá például a kengurura vagy a földimalacra.A játék addig tart, amíg minden állatkártya nem talál gazdára. Ezután jön a pontok összeszámolása és az a nyertes természetesen aki a legtöbb pontot gyűjtötte. amp;lt;br amp;gt; amp;lt;br amp;gt;méret:
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
A klasszikus társasjáték új kiadása amp;lt;br amp;gt; amp;lt;br amp;gt;Az Élve fogd el! egy állatos társasjáték. A célja, hogy minél több pontot gyűjtsünk különböző állatok befogásával, megszerzésével. Lépegetni kell a játéktáblán, méghozzá a sakkból jól ismert huszárlépéssekkel.A játékosok egymás után lépnek, mindenki egyet léphet és ha olyan mezőre lép, ahol egy állat képe látható, megkapja érte az adott állatot ábrázoló kártyalapot. Azonban van pár olyan mező, amelyikre nem lehet lépni, például vízesés, szakadék, vagy esetleg homokvihar.A játéktábla tulajdonképpen a Földet szimbolizálja, a tábla sorai a földgömb szélességi fokainak feleltethetőek meg, így a tábla felső soraiban találhatjuk meg a jegesmedvét, a középső sorokban a tigrist, a vízilovat vagy az afrikai elefántot és legalul akadhatunk rá például a kengurura vagy a földimalacra.A játék addig tart, amíg minden állatkártya nem talál gazdára. Ezután jön a pontok összeszámolása és az a nyertes természetesen aki a legtöbb pontot gyűjtötte. amp;lt;br amp;gt; amp;lt;br amp;gt;méret: