Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
A tanulási képesség kialakítása és fejlesztése az alsó tagozaton alapvető feladat. Különös figyelmet kell erre fordítani hátránykompenzálás és felzárkóztatás esetén, mely sok esetben csak a tanítási órán való differenciált fejlesztéssel érhető el. Szerencsésen kiegészíti ezt, ha félévente 2x1 hetes, napi 60 perces ún. tanulás-módszertani órákat iktatunk be az iskolai órarendbe, amikor kiscsoportokban foglalkozhatunk a tanulási nehézségekkel, a tanuláshoz való viszony közvetlen formálásával, jó szokásos kialakításával és a tanuláshoz nélkülözhetetlen alapképességek intenzív fejlesztésével, valamint a tanulási módszerekkel. Összeállításunk ezekhez a foglalkozásokhoz kíván szerény mértékben hozzájárulni azzal, hogy évfolyamonként és részképességenként feladatokat gyűjtött egybe (a teljesség igénye nélkül), amelyekből a tanító saját ízlése és a célszerűség szerint válogatva gazdagítja óráit fejlesztő tevékenységekkel. (A szerzők)
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
Feladatgyűjtemény a tanulási... ár és hasonló termékek
Feladatgyűjtemény a tanulási képesség fejlesztéséhez (1-4. osztályban) jellemzők
A tanulási képesség kialakítása és fejlesztése az alsó tagozaton alapvető feladat. Különös figyelmet kell erre fordítani hátránykompenzálás és felzárkóztatás esetén, mely sok esetben csak a tanítási órán való differenciált fejlesztéssel érhető el. Szerencsésen kiegészíti ezt, ha félévente 2x1 hetes, napi 60 perces ún. tanulás-módszertani órákat iktatunk be az iskolai órarendbe, amikor kiscsoportokban foglalkozhatunk a tanulási nehézségekkel, a tanuláshoz való viszony közvetlen formálásával, jó szokásos kialakításával és a tanuláshoz nélkülözhetetlen alapképességek intenzív fejlesztésével, valamint a tanulási módszerekkel. Összeállításunk ezekhez a foglalkozásokhoz kíván szerény mértékben hozzájárulni azzal, hogy évfolyamonként és részképességenként feladatokat gyűjtött egybe (a teljesség igénye nélkül), amelyekből a tanító saját ízlése és a célszerűség szerint válogatva gazdagítja óráit fejlesztő tevékenységekkel. (A szerzők)