Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
A könyv nélkülözhetetlen útmutató mindazok számára, akik az animációk, multimédiás bemutatók, illetve Internet-alapú fejlesztések világának e páratlan eszközével kívánnak megismerkedni. Felépítése révén a könyv kiválóan alkalmazható csoportos oktatásban és egyéni tanulás során is. A fejezetek szigorú logikai felépítést követve mutatják be a Flash különböző funkcióit és szolgáltatásait. A Flash animációk elkészítése során felhasználható fájlformátumok és kimeneti állományok ismertetését a rendszerbeállítások tárgyalása követi. A fejlesztői környezet kapcsán kerülnek bemutatásra a grafikai tervezőket és Flash programozókat segítő eszközök és szolgáltatások. A szerkesztés eszközeit részletesen bemutató fejezet alapvetően a grafikus képelemek elkészítésének folyamatáról és az itt alkalmazható megoldásokról szól. Az animációk szinte határtalan világával való ismerkedést az interaktivitás megvalósításához szükséges egyszerűbb programozási fogalmak tárgyalása követi. A gyakorlati fejezeteket a rendszerkövetelmények felsorolása, valamint egy több száz címszóból álló tárgymutató zárja.
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
A könyv nélkülözhetetlen útmutató mindazok számára, akik az animációk, multimédiás bemutatók, illetve Internet-alapú fejlesztések világának e páratlan eszközével kívánnak megismerkedni. Felépítése révén a könyv kiválóan alkalmazható csoportos oktatásban és egyéni tanulás során is. A fejezetek szigorú logikai felépítést követve mutatják be a Flash különböző funkcióit és szolgáltatásait. A Flash animációk elkészítése során felhasználható fájlformátumok és kimeneti állományok ismertetését a rendszerbeállítások tárgyalása követi. A fejlesztői környezet kapcsán kerülnek bemutatásra a grafikai tervezőket és Flash programozókat segítő eszközök és szolgáltatások. A szerkesztés eszközeit részletesen bemutató fejezet alapvetően a grafikus képelemek elkészítésének folyamatáról és az itt alkalmazható megoldásokról szól. Az animációk szinte határtalan világával való ismerkedést az interaktivitás megvalósításához szükséges egyszerűbb programozási fogalmak tárgyalása követi. A gyakorlati fejezeteket a rendszerkövetelmények felsorolása, valamint egy több száz címszóból álló tárgymutató zárja.