HOGYAN FÜRDESSÜNK MALACOT? - A REKLÁMKÉSZÍTÉS GYAKORLATI KÉZIKÖNYVE jellemzők

Hosszas előkészítő munka után Hogyan fürdessünk malacot? A reklámkészítés gyakorlati kézikönyve címmel végre magyarul is megjelent Luke Sullivan: Hey Whipple, Squeeze This! A Guide to Creating Great Advertising című reklámszakmai bestsellere. A reklámszakma által csak „biblia” néven elhíresült könyv pimasz szókimondással, szemléletes és életszerű példák segítségével magyarázza el, hogyan készítsünk erőteljes, hatékony és sikeres reklámot.Sullivan könyve szórakoztató és tanulságos olvasmány. Egyaránt kreatív hitvallás és szakmai alapvetés. Megismerhetjük belőle a kreativitás természetét, az ötletgenerálás fortélyait, a reklám születésének körülményes folyamatát. Hasznos gyakorlati tippeket és tanácsokat kínál, miként csináljuk, ha tradicionális eszközökkel, és mi a módja, ha digitálisan kommunikálunk; mi több, finom humorral és nagy bölcsességgel villantja fel a reklámszakma világát, annak minden szépségével és tébolyával.Tanácsait szemléletes példákkal illusztrálja, és nemcsak magáról