Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
Hosszas előkészítő munka után Hogyan fürdessünk malacot? A reklámkészítés gyakorlati kézikönyve címmel végre magyarul is megjelent Luke Sullivan: Hey Whipple, Squeeze This! A Guide to Creating Great Advertising című reklámszakmai bestsellere. A reklámszakma által csak biblia néven elhíresült könyv pimasz szókimondással, szemléletes és életszerű példák segítségével magyarázza el, hogyan készítsünk erőteljes, hatékony és sikeres reklámot.Sullivan könyve szórakoztató és tanulságos olvasmány. Egyaránt kreatív hitvallás és szakmai alapvetés. Megismerhetjük belőle a kreativitás természetét, az ötletgenerálás fortélyait, a reklám születésének körülményes folyamatát. Hasznos gyakorlati tippeket és tanácsokat kínál, miként csináljuk, ha tradicionális eszközökkel, és mi a módja, ha digitálisan kommunikálunk; mi több, finom humorral és nagy bölcsességgel villantja fel a reklámszakma világát, annak minden szépségével és tébolyával.Tanácsait szemléletes példákkal illusztrálja, és nemcsak magáról
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
HOGYAN FÜRDESSÜNK MALACOT? - A... ár és hasonló termékek
HOGYAN FÜRDESSÜNK MALACOT? - A REKLÁMKÉSZÍTÉS GYAKORLATI KÉZIKÖNYVE jellemzők
Hosszas előkészítő munka után Hogyan fürdessünk malacot? A reklámkészítés gyakorlati kézikönyve címmel végre magyarul is megjelent Luke Sullivan: Hey Whipple, Squeeze This! A Guide to Creating Great Advertising című reklámszakmai bestsellere. A reklámszakma által csak biblia néven elhíresült könyv pimasz szókimondással, szemléletes és életszerű példák segítségével magyarázza el, hogyan készítsünk erőteljes, hatékony és sikeres reklámot.Sullivan könyve szórakoztató és tanulságos olvasmány. Egyaránt kreatív hitvallás és szakmai alapvetés. Megismerhetjük belőle a kreativitás természetét, az ötletgenerálás fortélyait, a reklám születésének körülményes folyamatát. Hasznos gyakorlati tippeket és tanácsokat kínál, miként csináljuk, ha tradicionális eszközökkel, és mi a módja, ha digitálisan kommunikálunk; mi több, finom humorral és nagy bölcsességgel villantja fel a reklámszakma világát, annak minden szépségével és tébolyával.Tanácsait szemléletes példákkal illusztrálja, és nemcsak magáról