Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
Az irodalomtanítás országonként változó egyedi jellegzetességeinek és funkcióinak gazdag tárházát találhatja meg könyvünkben az olvasó. Magyarországon mintha aszinkróniában, némi elcsúszásban látszanának lenni az irodalomtanítás és az ország jelenkori társadalmi-kulturális-oktatási jellemzői. A rendszerváltozás utáni s e tanulmány készítésekor éppen az Európai Unióhoz csatlakozni készülő Magyarországon az internet, a mobiltelefonok és a kereskedelmi tévék idején, a fiatal generációk nyelvhasználatának gyökeres változása korában (...) egy drámai sebességgel bővülni látszó terciális oktatás közelében, az emberről és a jövőről alkotott képünk kataklizmaszerű átalakulásának korszakában szükségképp nem szólhat az irodalomtanítás arról és úgy, amiről és ahogy az 1960-as, 70-es években szólt; de ami igazán drámai, hogy még csak arról sem, mint amiről például az 1990-es években igyekezett beszélni!A könyv az élményközpontú irodalomtanítás sorozat tagja.
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
IRODALOMTANITÁS A VILÁG KILENC... ár és hasonló termékek
IRODALOMTANITÁS A VILÁG KILENC OKTATÁSI RENDSZERÉBEN jellemzők
Az irodalomtanítás országonként változó egyedi jellegzetességeinek és funkcióinak gazdag tárházát találhatja meg könyvünkben az olvasó. Magyarországon mintha aszinkróniában, némi elcsúszásban látszanának lenni az irodalomtanítás és az ország jelenkori társadalmi-kulturális-oktatási jellemzői. A rendszerváltozás utáni s e tanulmány készítésekor éppen az Európai Unióhoz csatlakozni készülő Magyarországon az internet, a mobiltelefonok és a kereskedelmi tévék idején, a fiatal generációk nyelvhasználatának gyökeres változása korában (...) egy drámai sebességgel bővülni látszó terciális oktatás közelében, az emberről és a jövőről alkotott képünk kataklizmaszerű átalakulásának korszakában szükségképp nem szólhat az irodalomtanítás arról és úgy, amiről és ahogy az 1960-as, 70-es években szólt; de ami igazán drámai, hogy még csak arról sem, mint amiről például az 1990-es években igyekezett beszélni!A könyv az élményközpontú irodalomtanítás sorozat tagja.