Kézikönyv a diszkalkulia felismeréséhez és terápiájához jellemzők

"Ezt a kézikönyvet óvónőknek, általános iskolai pedagógusoknak, gyógypedagógusoknak, pszichológusoknak (elsősorban iskola-pszichológusoknak) ajánljuk.
Az első fejezetben megismerkedhetnek - szűk keretek között - a diszkalkuliával foglalkozó szakirodalommal.
Természetesen - mivel ennek a könyvnek nem ez volt az egyetlen feladata -, a szakirodalom további bővítésre szorul, folyamatos, állandó könyvtárkutatási munkát kíván- és megkíván.
A diszkalkuliával foglalkozó szakemberek több irányból közelítenek a témához. Ezt a sokszínűséget szerettük volna érzékeltetni, kiemelve, hogy a különféle meghatározások, az okok és tünetek leírása nagymértékben megegyeznek saját gyakorlati munkánkban nyert tapasztalatainkkal." (A szerző)