Kismamajóga jellemzők

Gyakorlatok szülés előtt és szülés után.
Kisbabát várunk? Akkor a legfőbb ideje, hogy tegyünk egy kicsit többet önmagunkért! Tudomást szereztünk arról is, hogy a jóga rendkívüli ösztönzést jelent a testünket és lelkünklet a terhesság ideje alatt? Ez határozottan így van. És most megtudhatjuk, hogy ezt a nagyszerű lehetőséget hogyan válthatjuk valóra. A jógával oldani tudjuk ozmaink és izületeink merevségét, a stresszt és a fáradságot, csillapítani tudjuk a krónikus fájdalmat, és nem utolsósorban nagyobb nyugalommal, higgadsággal, sőt örömmel éljük meg hétköznapjainkat. S ez a minőségi, nemritkán lélekemelő hatás fordítva is érvényesül: A helyes testtartás növeli a légzés hatékonyságát, aminek a jelentősége felbecsülhetetlen a várandósság idején és a szülés különböző szakaszaiban. A jógagyakorlatok természetes módon járulnak hozzá a szülés előtti állapot visszanyeréséhez is.
A könyv segítségével a kismama megtanulja a speciálisan összeállított gyengéd légző bemelegítő, lazító és meditációs gyakorlatokat, melyek a várandósággal járó esetleges panasz okát is enyhítik. A medence stabilizálására illetve a szülés előkészítésére ajánlott ászanák /kitartott testhelyzetek/ rendszeres gyakorlása eredményeként a kismama fitten várja majd a nagy eseményt. A szülés utáni időszakra kidolgozott gyakorlatok pedig segítik a mielőbbi visszarendeződést.