Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
A 10. osztályos szakiskolai Magyar nyelv és irodalom tankönyv a 9. osztályos tankönyv folytatása. Ez a tankönyv is a szakiskolai kerettantervhez igazodik, szemlélete tehát radikálisan új. Egyrészt azért, mert az irodalmi nevelést szorosabban kapcsolja az anyanyelvi fejlesztéshez, valamint a mozgókép- és médiaismeretekhez. Másrészt azért, mert az irodalmi tananyag felépítése teljesen eltér az eddig megszokott kronologikus rendszer hagyományaitól. Az irodalomtörténeti helyett tematikus felépítésű. A kiválasztott szövegek egy-egy életproblémához (például: erőszak és kiszolgáltatottság) vagy esztétikai jelenségekhez (például: konfliktus) kapcsolódnak. Igyekeztünk a tanulók életkorának megfelelő olvasmányok segítségével kedvet csinálni az önálló olvasáshoz, gyarapítani a tanulók önismeretét, hidat építeni a fiatalok mindennapi élményei, tapasztalatai, "kulturális fogyasztása" és a művészet között.
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
Magyar nyelv és irodalom 10. -... ár és hasonló termékek
A 10. osztályos szakiskolai Magyar nyelv és irodalom tankönyv a 9. osztályos tankönyv folytatása. Ez a tankönyv is a szakiskolai kerettantervhez igazodik, szemlélete tehát radikálisan új. Egyrészt azért, mert az irodalmi nevelést szorosabban kapcsolja az anyanyelvi fejlesztéshez, valamint a mozgókép- és médiaismeretekhez. Másrészt azért, mert az irodalmi tananyag felépítése teljesen eltér az eddig megszokott kronologikus rendszer hagyományaitól. Az irodalomtörténeti helyett tematikus felépítésű. A kiválasztott szövegek egy-egy életproblémához (például: erőszak és kiszolgáltatottság) vagy esztétikai jelenségekhez (például: konfliktus) kapcsolódnak. Igyekeztünk a tanulók életkorának megfelelő olvasmányok segítségével kedvet csinálni az önálló olvasáshoz, gyarapítani a tanulók önismeretét, hidat építeni a fiatalok mindennapi élményei, tapasztalatai, "kulturális fogyasztása" és a művészet között.