Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
Könyvespolcaink roskadoznak az elméleti marketingszakkönyvektől, de kevés van köztük, amely a valóságos gyakorlatot dolgozza fel. Baja Sándor Marketingkalandok című könyve azt a világot értelmezi a marketinges szemszögéből, amelyet fogyasztóként immár mi is naponta átélünk. A szerző évekig dolgozott marketingvezetőként a Sió-Eckes budapesti és párizsi központjában, nevéhez olyan sikeres piaci bevezetések fűződnek, mint a hohes C, a granini, a Suzy. Miközben bemutatja a marketinges szakma mindennapi munkáját, első kézből értesülhetünk híres nemzetközi márkák sorsáról. Az olvasó joggal érezheti, hogy beavatták egy szakma mesterfogásaiba. A könyv első része sikeres és sikertelen márkastratégiákról szól, részletezve a siker vagy a kudarc okait. A következő rész a márkák egyre növekvő fontosságát taglalja, bemutatva a kereskedelmi saját márkák és a termelői márkák vetélkedését, valamint a fogyasztó és a marketinges párharcát. A könyv harmadik része elhelyezi a marketingosztályt a vállalati szervezeten belül, felvázolja a marketingrészleg és a társosztályok kívánatos együttműködését. Ajánljuk gyakorló marketingeseknek, marketinget tanuló diákoknak, tanároknak, és mindazoknak, akik szeretnének bepillantani a marketinges gondolkodásmódba, a marketinges szakma mindennapjaiba.
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
Könyvespolcaink roskadoznak az elméleti marketingszakkönyvektől, de kevés van köztük, amely a valóságos gyakorlatot dolgozza fel. Baja Sándor Marketingkalandok című könyve azt a világot értelmezi a marketinges szemszögéből, amelyet fogyasztóként immár mi is naponta átélünk. A szerző évekig dolgozott marketingvezetőként a Sió-Eckes budapesti és párizsi központjában, nevéhez olyan sikeres piaci bevezetések fűződnek, mint a hohes C, a granini, a Suzy. Miközben bemutatja a marketinges szakma mindennapi munkáját, első kézből értesülhetünk híres nemzetközi márkák sorsáról. Az olvasó joggal érezheti, hogy beavatták egy szakma mesterfogásaiba. A könyv első része sikeres és sikertelen márkastratégiákról szól, részletezve a siker vagy a kudarc okait. A következő rész a márkák egyre növekvő fontosságát taglalja, bemutatva a kereskedelmi saját márkák és a termelői márkák vetélkedését, valamint a fogyasztó és a marketinges párharcát. A könyv harmadik része elhelyezi a marketingosztályt a vállalati szervezeten belül, felvázolja a marketingrészleg és a társosztályok kívánatos együttműködését. Ajánljuk gyakorló marketingeseknek, marketinget tanuló diákoknak, tanároknak, és mindazoknak, akik szeretnének bepillantani a marketinges gondolkodásmódba, a marketinges szakma mindennapjaiba.