Minden marketinges (hazudik) sztorizik jellemzők

Vágyaink mától kaphatók!
Seth Godin legújabb botránykönyvében a marketing egészen új formájáról, paradigmaváltásáról ír. A lényeg: mindnyájan történeteket mesélünk a házastársunknak, barátainknak, főnökünknek, alkalmazottainknak, de még saját magunknak is. Bár tudjuk, nem a teljes igazságot mondjuk, mégis működik, ezért csináljuk. A sztorikban ugyanis a bonyolult egyszerűvé, a felfoghatatlan felfoghatóvá válik. Így lesz a teljes igazságból saját magunk gyártotta igaz hazugság. A marketingeseknek is ezt kell tenniük, mert ezt várjuk el tőlük. A szükségleteken túl vágyakat kell kielégíteniük, és a bejáratott marketing módszerek helyett hiteles sztorikat kell gyártaniuk. Ez az igazi kihívás. Az győz, aki képes haladni a korral.