Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
A jelen kötetben közreadott tanulmányok általános elméleti keretéül a bizonyítékon alapuló gyakorlat szolgált. A gyógypedagógia interdiszciplináris jellegét, a különféle tudományágak integrálásán túl, azzal is biztosítani kívánjuk, hogy a tudományos kutatási eredményeket és a gyakorlati tapasztalatokat hatékonyan egyesítjük. Ehhez kiváló keretet biztosít a bizonyítékon alapuló gyakorlat, amelyen belül a döntéshozatalt egyaránt befolyásolják a kutatási eredmények, a klinikai tapasztalatok és a kliens igényei, szükségletei. Ebbe a szemléleti keretbe jól illeszkednek a különféle kognitív folyamatokat és a képességstruktúrát vizsgáló diagnosztikus eszközök adaptációi, valamint a terápiás beavatkozások hatékonyságát mérő hatásvizsgálatok. A kötetben a neurokognitív fejlődési zavarok körében végzett vizsgálataink legutóbbi eredményeit mutatjuk be. Ezek az alkalmazott kutatások részben hozzájárulnak a tudatosan megtervezett terápiás gyakorlat terjedéséhez, részben támogatják az elméleti modellképzést. Sok esetben éppen a klinikumban megfigyeltek eredményeként keletkeznek újabb elméleti kérdések. A kötetben szereplő valamennyi tanulmány ötvözi az elméleti és a klinikai szempontokat.
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
Neurokognitív fejlődési zavarok vizsgálata és terápiája jellemzők
A jelen kötetben közreadott tanulmányok általános elméleti keretéül a bizonyítékon alapuló gyakorlat szolgált. A gyógypedagógia interdiszciplináris jellegét, a különféle tudományágak integrálásán túl, azzal is biztosítani kívánjuk, hogy a tudományos kutatási eredményeket és a gyakorlati tapasztalatokat hatékonyan egyesítjük. Ehhez kiváló keretet biztosít a bizonyítékon alapuló gyakorlat, amelyen belül a döntéshozatalt egyaránt befolyásolják a kutatási eredmények, a klinikai tapasztalatok és a kliens igényei, szükségletei. Ebbe a szemléleti keretbe jól illeszkednek a különféle kognitív folyamatokat és a képességstruktúrát vizsgáló diagnosztikus eszközök adaptációi, valamint a terápiás beavatkozások hatékonyságát mérő hatásvizsgálatok. A kötetben a neurokognitív fejlődési zavarok körében végzett vizsgálataink legutóbbi eredményeit mutatjuk be. Ezek az alkalmazott kutatások részben hozzájárulnak a tudatosan megtervezett terápiás gyakorlat terjedéséhez, részben támogatják az elméleti modellképzést. Sok esetben éppen a klinikumban megfigyeltek eredményeként keletkeznek újabb elméleti kérdések. A kötetben szereplő valamennyi tanulmány ötvözi az elméleti és a klinikai szempontokat.