Professzionális értékesítés jellemzők

"A versenyszférában működő cégek sikerének egyik kulcsa a hatékony értékesítés. A legjobb termék és szolgáltatás is csak akkor hoz nyereséget, ha azt eredményesen tudjuk értékesíteni. Ehhez profi értékesítőkre van szükség, akik munkájukat magas szakértelemmel és elhivatottsággal végzik. E könyvben egyedülálló módszerességgel tárul elénk az eredményes értékesítés komplexitása és lépéssora, valamint azon belül az értékesítők teendője. Az olvasó hasznos stratégiai és taktikai útmutatást kap az üzleti kapcsolatteremtés előkészítésére, a kapcsolatépítés és kapcsolaterősítés módjaira. A szerzők rendkívüli fontosságot tulajdonítanak a széleskörű tájékozódásnak, az egyenrangú, partneri kapcsolat kialakításához szükséges információcserének, a hatékony üzleti kommunikációnak. Az érdeklődő fontos tanácsokat kap a könyvből ahhoz, hogy hogyan juthat megfelelő információkhoz, hogyan értékelje, elemezze azokat, használja fel az értékesítési tárgyalások során, és növelje értékesítési tevékenysége eredményességét. A könyv felhívja a figyelmet az üzleti kapcsolatok, mint emberi kapcsolatok lényegére, ahol a kapcsolatban résztvevők személyisége is teret kap." (a Kiadó)