Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
A zeneoktatási reform három tagozatra osztja a tanulókat, de a tagozatok szétválásáig egy tankönyvből kell tanulniuk. Olyan tananyagot kellett tehát összeállítani, amely ennek a követelménynek eleget tesz. Iskolánk felépítésének jellegzetessége, hogy az egyes technikai problémákra gyakorlatsorozatok készültek, és ezek szakaszonként indítva egymással párhuzamosan haladnak tovább. Ily módon a növendék egyszerű, könnyen érthető és elsajátítható formában ismerkedik meg a felmerülő problémákkal. Az azonos problémákkal foglalkozó darabok nem közvetlenül követik egymást, ezáltal nem válnak egyhangúvá; pihentető szakaszok vannak az anyagban, amelyek módot adnak a korábbi, nehezebb gyakorlatok ismétlésére, alapos kidolgozására. Iskolánk ezen felépítése lehetőséget ad arra, hogy különböző korú és képességű tanulók egyaránt eredményesen használhassák. Magasabb korú, esetleg más hangszeren előképzettséggel rendelkező növendékek a problémaindító gyakorlatok egy részét - a metodikai vonal törése nélkül - elhagyhatják.
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
Puskás Gitáriskola / Puskás... ár és hasonló termékek
A zeneoktatási reform három tagozatra osztja a tanulókat, de a tagozatok szétválásáig egy tankönyvből kell tanulniuk. Olyan tananyagot kellett tehát összeállítani, amely ennek a követelménynek eleget tesz. Iskolánk felépítésének jellegzetessége, hogy az egyes technikai problémákra gyakorlatsorozatok készültek, és ezek szakaszonként indítva egymással párhuzamosan haladnak tovább. Ily módon a növendék egyszerű, könnyen érthető és elsajátítható formában ismerkedik meg a felmerülő problémákkal. Az azonos problémákkal foglalkozó darabok nem közvetlenül követik egymást, ezáltal nem válnak egyhangúvá; pihentető szakaszok vannak az anyagban, amelyek módot adnak a korábbi, nehezebb gyakorlatok ismétlésére, alapos kidolgozására. Iskolánk ezen felépítése lehetőséget ad arra, hogy különböző korú és képességű tanulók egyaránt eredményesen használhassák. Magasabb korú, esetleg más hangszeren előképzettséggel rendelkező növendékek a problémaindító gyakorlatok egy részét - a metodikai vonal törése nélkül - elhagyhatják.