Reklám és pszichológia jellemzők

Sas István a magyar reklám kultikus személyisége, a hazai reklámfilmezés legeredményesebb és legismertebb rendezője.
Reklám és pszichológia című könyvében most mindazt megírta, amit megtudott erről a sajátos világról - melytől sokan félnek, mert befolyásolhat, átverhet, s olyan dolgokat is megvetethet velünk, amit valószínűleg nem is akarunk. A kötet tartalmából: A hatás művészete, Reklám és pszichológia, Elméleti kalauz, Fortélyos kommunikáció, A befogadás kapui, A reklámfilm feldolgozása. A kognitív szakasz, Az érzelmek és az attitűd világa, Az image születése, A reklám hatásmechanizmusai, A fogyasztói döntés háttere - a motiváció, Ellenállások, disszonanciák, Befolyásolási technikák, manipulációk, Mit csinál a fogyasztó a reklámmal? A jövő útjai.