Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
Sok éve tanítok és vizsgáztatok angolnyelv-szakos hallgatókat, valamint készítek vizsga- és gyakorlófeladatokat. Ebben a könyvben különféle típusú, illetve a saját gyakorlatomban már jól bevált feladatokat gyűjtöttem össze, elsősorban azoknak a közép- és haladó szintű nyelvtudással rendelkező tanulóknak, akik egyetemi nyelvi vizsgára vagy más felsőfokú (C1 szintű) nyelvvizsgára készülnek. Ugyancsak haszonnal forgathatják a könyvet mindazok, akik közép- és haladó szintű nyelvi ismereteik tökéletesítésére törekszenek. A nyelvtanítás végső célja a kommunikációs készség elsajátítása, ám árnyalt, pontos kommunikáció nem lehetséges a nyelvi struktúrák alapos ismerete és biztos használata nélkül. A kommunikatív nyelvoktatás korai szakaszában a nyelvtan tanítása kissé háttérbe szorult, újabban viszont a nyelvi tudatosságra törekvés kap nagyobb hangsúlyt. Saját oktatói tapasztalom szerint is több kedvvel és bátrabban nyilatkoznak meg írásban és szóban azok, akik biztos nyelvtani tudással rendel
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
RÓNAY ÁGNES EMELT SZINTŰ... ár és hasonló termékek
EMELT SZINTŰ ANGOL NYELVTANI GYAKORLÓKÖNYV jellemzők
Sok éve tanítok és vizsgáztatok angolnyelv-szakos hallgatókat, valamint készítek vizsga- és gyakorlófeladatokat. Ebben a könyvben különféle típusú, illetve a saját gyakorlatomban már jól bevált feladatokat gyűjtöttem össze, elsősorban azoknak a közép- és haladó szintű nyelvtudással rendelkező tanulóknak, akik egyetemi nyelvi vizsgára vagy más felsőfokú (C1 szintű) nyelvvizsgára készülnek. Ugyancsak haszonnal forgathatják a könyvet mindazok, akik közép- és haladó szintű nyelvi ismereteik tökéletesítésére törekszenek. A nyelvtanítás végső célja a kommunikációs készség elsajátítása, ám árnyalt, pontos kommunikáció nem lehetséges a nyelvi struktúrák alapos ismerete és biztos használata nélkül. A kommunikatív nyelvoktatás korai szakaszában a nyelvtan tanítása kissé háttérbe szorult, újabban viszont a nyelvi tudatosságra törekvés kap nagyobb hangsúlyt. Saját oktatói tapasztalom szerint is több kedvvel és bátrabban nyilatkoznak meg írásban és szóban azok, akik biztos nyelvtani tudással rendel