Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
A TINTA Könyvkiadó a amp;quot;Segédkönyvek a nyelvészet tanulmányozásához amp;quot; sorozat 102. számában az ELTE BTK Alkalmazott Nyelvészeti Tanszéke és az Alkalmazott Nyelvészet Szakos Hallgatói Érdekképviselete, valamint a Szegedi Tudományegyetem JGYPK Alkalmazott Humántudományi Intézete, illetve Tanító- és Óvónőképző Intézete által 2009 áprilisában rendezett közös tudományos hallgatói-oktatói konferencia előadásait adja közre. A kötetben tizennégy tanulmány mutatja be az alkalmazott nyelvészetnek és az egyes társdiszciplínáinak (mint a szociológia vagy az irodalomtudomány stb.) a kutatási területeit. A kötetet forgatva az olvasó választ kaphat többek között olyan kérdésekre, hogy mi az elmélet és az alkalmazás szerepe az idegennyelv-oktatásban; van-e külön nyelvészeti terminológia a magyar, a finn és az észt nyelvben; milyen eredményei vannak a nyelvújításnak Mariföldön és a nyelvpolitikának a Moldáv Köztársaságban; mi az a jelnyelv, és hogyan vélekedünk a siketek közösségéről stb. A kötetet haszon
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
TI ÉS MI - ALKALMAZOTT NYELVÉSZET ÉS INTERDISZCIPLINEARITÁS jellemzők
A TINTA Könyvkiadó a amp;quot;Segédkönyvek a nyelvészet tanulmányozásához amp;quot; sorozat 102. számában az ELTE BTK Alkalmazott Nyelvészeti Tanszéke és az Alkalmazott Nyelvészet Szakos Hallgatói Érdekképviselete, valamint a Szegedi Tudományegyetem JGYPK Alkalmazott Humántudományi Intézete, illetve Tanító- és Óvónőképző Intézete által 2009 áprilisában rendezett közös tudományos hallgatói-oktatói konferencia előadásait adja közre. A kötetben tizennégy tanulmány mutatja be az alkalmazott nyelvészetnek és az egyes társdiszciplínáinak (mint a szociológia vagy az irodalomtudomány stb.) a kutatási területeit. A kötetet forgatva az olvasó választ kaphat többek között olyan kérdésekre, hogy mi az elmélet és az alkalmazás szerepe az idegennyelv-oktatásban; van-e külön nyelvészeti terminológia a magyar, a finn és az észt nyelvben; milyen eredményei vannak a nyelvújításnak Mariföldön és a nyelvpolitikának a Moldáv Köztársaságban; mi az a jelnyelv, és hogyan vélekedünk a siketek közösségéről stb. A kötetet haszon