Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
Az Ugróiskola I-II. feladatlap a Képességorientált, hatékonyságnövelő olvasás-, írástanítás-program részletes tanítási tervéhez készült. Olyan anyanyelv-pedagógiai módszer segédanyaga, amely a fejlesztő pedagógia eszközeivel segíti a sikeres olvasás-, írástanulást. A nyolchetes intenzív fejlesztő szakasz tartalmazza mindazokat a feladatokat - motoros, verbális percepció területeit -, amelyek a sikeres tanulás előfeltételei. Nem szabad sajnálni az időt a pontos és igényes előkészítésre! Biztos alapokkal, teljesítménykényszer nélküli, szorongásmentes, nyugodt iskolai légkörben, kiegyensúlyozott gyerekekkel a tanítás-tanulás folyamata eleve eredményesebb.
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
Az Ugróiskola I-II. feladatlap a Képességorientált, hatékonyságnövelő olvasás-, írástanítás-program részletes tanítási tervéhez készült. Olyan anyanyelv-pedagógiai módszer segédanyaga, amely a fejlesztő pedagógia eszközeivel segíti a sikeres olvasás-, írástanulást. A nyolchetes intenzív fejlesztő szakasz tartalmazza mindazokat a feladatokat - motoros, verbális percepció területeit -, amelyek a sikeres tanulás előfeltételei. Nem szabad sajnálni az időt a pontos és igényes előkészítésre! Biztos alapokkal, teljesítménykényszer nélküli, szorongásmentes, nyugodt iskolai légkörben, kiegyensúlyozott gyerekekkel a tanítás-tanulás folyamata eleve eredményesebb.