ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ (ÚJ!) jellemzők

A könyv rövid tartalmi ismertetője: Ez a könyv abban segít, hogy az olvasó a leendő üzleti kapcsolatait minél sikeresebbé tudja tenni. Bevezeti az olvasót az általános kommunikáció ismeretein keresztül az üzlet, az üzleti kommunikáció világába. Megismerteti azokat a fontos pszichológiai és kommunikációs tényezőket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy valakiből hosszútávon is elégedett üzletember legyen. A szerzők a legújabb ismeretek felhasználásával, öt nagy fejezetben mutatják be a hatékony kommunikáció módjait, a személyiség megismerésének, az önismeretnek a fontosságát, a kommunikáció zavarainak a kezelési módjait, az eredményes kommunikáció taktikáit, az üzleti élet különféle formáinak, a tárgyalásnak, az írásbeli kapcsolattartásnak a formáit. Teszik ezt úgy, hogy az elméleti tananyagot számos kreatív feladattal egészítik ki, melyek az elméleti tananyag hatékony elsajátítását könnyítik meg.