Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
A könyv célja, hogy az egyébként jól képzett és vezetésben jártas menedzsereknek jól használható mankót adjon ahhoz, hogy egy, a vállalatuk sajátosságaihoz adaptált, hatékony válságmenedzselési tervet dolgozhassanak ki, illetve legalább egyszer végiggondolják, hogy hogyan is cselekednének ők egy esetleges válsághelyzetben. Ebben a tekintetben hiánypótló szerepet szolgál. A mű a válság kialakulásának, a válság elemzésének, a válságkezelési stratégiának és a válságkezelés folyamatának elméleti alapjait és gyakorlati megoldásait mutatja be, mindezeket "életből vett példák" bemutatásával és elemzésével. Kiemelten foglakozik a válságkezelés fontos részével, a médiakommunikációval is.
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
A könyv célja, hogy az egyébként jól képzett és vezetésben jártas menedzsereknek jól használható mankót adjon ahhoz, hogy egy, a vállalatuk sajátosságaihoz adaptált, hatékony válságmenedzselési tervet dolgozhassanak ki, illetve legalább egyszer végiggondolják, hogy hogyan is cselekednének ők egy esetleges válsághelyzetben. Ebben a tekintetben hiánypótló szerepet szolgál. A mű a válság kialakulásának, a válság elemzésének, a válságkezelési stratégiának és a válságkezelés folyamatának elméleti alapjait és gyakorlati megoldásait mutatja be, mindezeket "életből vett példák" bemutatásával és elemzésével. Kiemelten foglakozik a válságkezelés fontos részével, a médiakommunikációval is.