2007 Nagy Média Könyv jellemzők

2007-ben először jelenik meg a Nagy MédiaKönyv, a hazai médiapiac legátfogóbbnak szánt katalógusa, mely tematikusan és vizuálisan bemutatja a hazai médiumokat: - a médiumokban felhasználható kreatív megoldásokat, - alapárakat - elérhető felületeket - szakmai kontaktokat, melyek az iparág bármely szektorában dolgozó piaci szereplő számára fontosak lehetnek.
A Nagy MédiaKönyv segítséget jelent mindenki számára, aki szeretne alapos térképet kapni a magyar média világáról.
A kötet fejezetei: Napilapok; Hetilapok; Havilapok; Időszaki kiadványok; Print portfólió; Online; Online portfólió; Rádió; Tv; Integrált kommunikációs felületek; Alternatív médiafelületek; Indoor; Indoor-instore; Outdoor; Sales house; Portfólió; Szakmai szövetségek, médiaadatbanki szolgáltatások; Indexek.