Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
Mikortól és honnan tudják a csecsemők, hogy tárgyak akkor is léteznek, ha éppen nincsenek velük perceptuális kapcsolatban? Mikortól és miként tulajdonítanak konzisztenciát a másik személy vélekedésrendszerének a gyermekeke? Az újabb kísérleti eredmények fényében mi tartható és mi nem klasszikus piaget-i nézetekből? Hogyan érthetjük meg a saját lelki állapotainkat és egy másik személy elméjét? Mit is tudunk a naiv tudatelmélet idegrendszeri alapjairól? Milyen rejtett lélektani ismeretek húzódnak meg a nyelvben? Mi a tudat? Hogyan hat a kultúra a megismerésre? Többek között efféle kognitív pszichológiai, megismeréstudományi kérdésekkel és problémákkal találkozhat az olvasó a kötetben, amely a szerző utóbbi másfél évtizedben írt fontosabb munkáit és empirikus beszámolóit tartalmazza. A könyvet a megismerés iránt érdeklődők pszichológia, filozófia, szociológia és pedagógia szakos hallgatók, illetve ezen tudományterületek már végzett szakemberei és a kogníció fogékony laikusok egyaránt haszonnal forgathaják.
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
A logika egyedfejlődése és... ár és hasonló termékek
A logika egyedfejlődése és szociológiája jellemzők
Mikortól és honnan tudják a csecsemők, hogy tárgyak akkor is léteznek, ha éppen nincsenek velük perceptuális kapcsolatban? Mikortól és miként tulajdonítanak konzisztenciát a másik személy vélekedésrendszerének a gyermekeke? Az újabb kísérleti eredmények fényében mi tartható és mi nem klasszikus piaget-i nézetekből? Hogyan érthetjük meg a saját lelki állapotainkat és egy másik személy elméjét? Mit is tudunk a naiv tudatelmélet idegrendszeri alapjairól? Milyen rejtett lélektani ismeretek húzódnak meg a nyelvben? Mi a tudat? Hogyan hat a kultúra a megismerésre? Többek között efféle kognitív pszichológiai, megismeréstudományi kérdésekkel és problémákkal találkozhat az olvasó a kötetben, amely a szerző utóbbi másfél évtizedben írt fontosabb munkáit és empirikus beszámolóit tartalmazza. A könyvet a megismerés iránt érdeklődők pszichológia, filozófia, szociológia és pedagógia szakos hallgatók, illetve ezen tudományterületek már végzett szakemberei és a kogníció fogékony laikusok egyaránt haszonnal forgathaják.