A SZOLGÁLTATÁSGARANCIA ÉS A FOGYASZTÓI ÉRTÉKELÉS KAPCSOLATA A KÖZÜZEMI SZEKTORBA jellemzők

A monográfia célja a szolgáltatásgarancia szerepének elemzése a közüzemi szektorban, annak bemutatása, hogy milyen előnyei lehetnek a postai szolgáltatásgaranciáknak marketingvezérelt megközelítésben. A szolgáltatásgarancia vizsgálata során bemutatom mind a szolgáltatás igénybevétel előtti, mind a szolgáltatás igénybevétel utáni fogyasztói értékelés elméleti összefüggéseit és újszerű kutatási eredményeit. A monográfia célja az, hogy a szolgáltatásgarancia és a fogyasztói elégedettség elméletének bemutatásával, valamint a gyakorlat legfontosabb problémáinak tárgyalásával hasznos ismereteket nyújtson mind a közüzemi szektorban, a postai iparágban dolgozó gyakorlati szakembereknek, mind a felsőoktatási intézményekben tanuló mester és posztgraduális hallgatóknak.