Elbűvölés jellemzők

Mitől lett fantasztikus világsiker a Macintosh? Miért vált ennyire vonzóvá? És vajon mi kell ahhoz, hogy saját termékeinket, szolgáltatásainkat mi is hasonló sikerrel tudjuk piacra dobni? Guy Kawasaki hiteles és meggyőző történeteken keresztül mutatja be, hogy a sikerhez ma már nem elég a jó ötlet, a kiváló szakértelem és a befektetői bizalom. A versenyben ugyanis csak az győz, aki elsajátítja az elbűvölés művészetét, amely akaratlanul is megváltoztatja mások érzéseit, gondolkodásmódját, de még a tetteit is. Hatására az ellenségeskedés átcsap udvariasságba, az udvariasság kedvességbe, a szkeptikusokból és cinikusokból pedig hívők lesznek. Ezernyi kipróbált és jól bevált módszer létezik arra, hogyan tömjük tele a zsebünket még több pénzzel. Guy szerint azonban az elbűvölés egészen más rugóra jár: az elbűvöléssel nem az a célunk, hogy rászedjünk másokat és azonnal busás haszonra tegyünk szert, hanem, hogy jó érzéseket váltsunk ki. Az emberek ugyanis nehezebben változnak és változtatnak, mint gondolnánk. Mindegy, mivel akarjuk jobbá tenni a világot, a világ nem fog bekopogni hozzánk. Sőt minél zseniálisabb a termékünk és szolgáltatásunk, annál nehezebb lesz elfogadtatni, mert éppen attól fantasztikusak, hogy nagyon különböznek attól, amit az emberek már megszoktak és elfogadtak. Ilyenkor segít az elbűvölés Kawasaki-féle eszköztára, amelyből könnyen elsajátítható, -hogyan válhatunk elbűvölőkké; -hogyan vezessük be elbűvölő termékeinket és szolgáltatásainkat? -hogyan győzzük le az ellenállást? -hogyan tartsuk fenn a rajongást? -hogyan alkalmazzunk behatoló és vonzó eszközöket? -hogyan bűvöljük el alkalmazottainkat vagy éppen főnökünket? -hogyan álljunk ellen a megtévesztő elbűvölésnek?