Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
A könyv lehetőséget ad arra, hogy betekintsünk a legsikeresebb márkák életébe, és szektoroktól függetlenül a márkákat építő emberek gondolkodásába. A megkülönböztetés, a különbözőség a márkák egyik legfontosabb képessége. A márkákat építő emberek gondolkodásának különbsége a siker egyik legfontosabb tényezője. A márkák történetében ott vannak az emberek, hiszen a márkákat emberek építik. A különböző piaci szereplői általában a gigászi versenyben be vannak szorulva saját szektorukba. A könyvben megszólaló márkaépítők gondolatai hatékonyan segíthetnek a márkázás valódi lényegének, annak az irányító szemléletnek a megértésében, amitől igazán sikeressé tehetünk egy márkát.
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
Ez a branding - 51 márkás... ár és hasonló termékek
A könyv lehetőséget ad arra, hogy betekintsünk a legsikeresebb márkák életébe, és szektoroktól függetlenül a márkákat építő emberek gondolkodásába. A megkülönböztetés, a különbözőség a márkák egyik legfontosabb képessége. A márkákat építő emberek gondolkodásának különbsége a siker egyik legfontosabb tényezője. A márkák történetében ott vannak az emberek, hiszen a márkákat emberek építik. A különböző piaci szereplői általában a gigászi versenyben be vannak szorulva saját szektorukba. A könyvben megszólaló márkaépítők gondolatai hatékonyan segíthetnek a márkázás valódi lényegének, annak az irányító szemléletnek a megértésében, amitől igazán sikeressé tehetünk egy márkát.