Quixo Pocket logikai társasjáték - Gigamic jellemzők

A Quixo Pocket az amőba nehezített változata zsebben hordozható formában. A játék lényege: 25 műanyag kocka hever a táblán, X és O jelzésekkel ellátva. Kezdetben nem látunk jeleket: mindig a tábla széléről veszünk fel egy kockát, és a saját jelünkre fordítjuk esetleg eltolva vele az adott sort vagy oszlopot valamelyik irányban. A jelek helyzete tehát folyton változik! Az nyer, aki a saját jelzésével ellátott kockákból ötös sort tud kialakítani. A játékszabályok rövid ismertetése: - a játék kezdetekor minden kockának a jelzés nélküli oldala van felfelé. - az egyik játékos az X, a másik az O lesz. A soron következő játékos elvesz egy jelzés nélküli kockát a tábla széléről és áthelyezi saját jelzésével felfelé fordítva a szabad hellyel rendelkező sor valamelyik végére, és a kockákat a helyükre tolja. Saját helyre visszatenni tilos! - az nyer, aki először tud kialakítani saját jelzésű kockáiból egy ötös sorozatot vízszintesen, függőlegesen vagy átlósan (amőba)