Rockefeller üzleti gondolkodása, avagy a három tartós vállalkozói profitot biztosító szokás jellemzők

Mit kell tenned, hogy növeld a céged értékét?
Cégtulajdonosok ezrei profitáltak közvetlenül, az egyszerű és praktikus eszköztárból, amelyet Verne Harnish ír le a "Rockefeller üzleti gondolkodása" című könyvében. A könyv elején több száz cégvezető tesz ajánlást az író erejéről. Ezek az eszközök a "/Inc./EO Birthing of Giants" alapítójától és programvezérétől származnak, Verne Harnishtól, aki majdnem két évtizedig dolgozott együtt a leggyorsabban növekvő cégek vezérigazgatóival és végrehajtó csapataival.
Az alapvető ötletek, amik tényleges piaci értéket és tulajdonosi bőséget eredményeznek, ugyanazokon a "szokásokon" alapulnak, melyet John D. Rockefeller alkalmazott az olajiparág tökéletesítésére. Ez alatt az idő alatt Rockefeller fegyelmezett módszerekre cserélte az eredeti úttörő spekulánsok zűrzavaros technikáit. Ezeket a fontos tudományokat magyarázza el a "Rockefeller üzleti gondolkodása", melyet minden cégnek szokássá kell alakítania, ha sikeres akar lenni az elkövetkezendő évtizedekben.
Verne megtanulta, hogy kell megtanítani ezeket az eszközöket a vezérigazgatóknak, akiknek nem volt türelmük, kizárólag ahhoz, amivel ténylegesen tudtak dolgozni. Verne Harnish az összetett problémákon is egyszerű megoldásokkal kerekedik felül, így a "Rockefeller üzleti gondolkodása" könnyen kezelhető eszközöket biztosít a stratégiailag fontos döntésekhez (betartásáért pedig mindenki felelős.)