Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
Ez egy hiánypótló jegyzet! Eddig az volt a filozófiánk, hogy nem adjuk ki jegyzetben a propedeutika oktatás anyagát, mert azt gondoltuk, hogy ameddig a hallgató jegyzeteli, rajzolja a mondandónkat, addig is tanul, memorizál! A megváltozott oktatási rend és az egyre nagyobb igény vett minket rá, hogy írjunk egy olyan jegyzetet, amit az olvasó szívesen forgat és hasznosnak talál. A szájsebészeti propedeutika oktatásnak több évtizedes hagyományai vannak. Az akkori tematika ami jelentősen azóta sem változott kidolgozása Dr. Simon B. Gábor nevéhez fűződik. Simon adjunktus nagy lelkesedéssel, hihetetlen precizitással, aprólékossággal és egyedülállóan szuggesztíven oktatta a tantárgyat. Az évek során a saját jegyzetét, előadásait mindig színesítette, kiegészítette, bővítette. Az I. Számú Patológiai Intézet tanlaborjában (patkányos) csoportonként másfél órában újra és újra ugyanolyan energiával, beleéléssel tudta beavatni az egyetemistákat a fogászati anatómiába, a helyi érzéstelenítés
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
Ez egy hiánypótló jegyzet! Eddig az volt a filozófiánk, hogy nem adjuk ki jegyzetben a propedeutika oktatás anyagát, mert azt gondoltuk, hogy ameddig a hallgató jegyzeteli, rajzolja a mondandónkat, addig is tanul, memorizál! A megváltozott oktatási rend és az egyre nagyobb igény vett minket rá, hogy írjunk egy olyan jegyzetet, amit az olvasó szívesen forgat és hasznosnak talál. A szájsebészeti propedeutika oktatásnak több évtizedes hagyományai vannak. Az akkori tematika ami jelentősen azóta sem változott kidolgozása Dr. Simon B. Gábor nevéhez fűződik. Simon adjunktus nagy lelkesedéssel, hihetetlen precizitással, aprólékossággal és egyedülállóan szuggesztíven oktatta a tantárgyat. Az évek során a saját jegyzetét, előadásait mindig színesítette, kiegészítette, bővítette. Az I. Számú Patológiai Intézet tanlaborjában (patkányos) csoportonként másfél órában újra és újra ugyanolyan energiával, beleéléssel tudta beavatni az egyetemistákat a fogászati anatómiába, a helyi érzéstelenítés