Látogatásod során cookie-kat használunk, amelyek segítenek számunkra testreszabott tartalmat és hirdetéseket megjeleníteni, személyes információkat azonban nem tárolnak. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. További információ itt »
Bizonyára mindannyian szívesen teszünk, tennénk egy jobb világért. Nem csak egyéni, hanem vállalati szinten is érdemes, sőt egyre inkább szükséges felvállalni egy-egy jó ügyet - de nem mindegy, hogyan tesszük ezt. Philip Kotler alapműve - amit a szakma "a CSR bibliájaként" emleget - a vállalati társadalmi felelősségvállalás izgalmas problematikájának első alaposabb elemzéseként, és - érdekes esettanulmányai révén - első példatáraként jelenik meg magyar nyelven. Kotler műve mérföldkőnek számít a témában: tipizálja és definiálja a vállalatok társadalmi felelősségvállalásának különböző módjait, részletesen - és neves cégek gyakorlati példáit bemutatva - elemzi az egyes típusokban rejlő lehetőségeket. Sőt konkrét ajánlatokat is ad a CSR-programot tervező cégeknek, ami a különböző célokhoz illő jótékonysági törekvéseket, a támogatás eszközeit, formáit, a lebonyolítás módszereit illeti, egészen a partnerként együttműködő jótékonysági szervezetek megválasztásáig útmutatást nyújt. A felelősséggel gondolkodó és tevékenykedő vállalatvezetők, marketing, PR- és CSR-szakemberek, az érintett civilek és a kormányzati szereplők könnyen eligazodhatnak a kötet jól felépített struktúrájában. A magyar kiadást az itthon megvalósult CSR-programokat bemutató fejezet egészíti ki.
Épp nincs olyan üzlet, vagy webáruház a globalplazán, ahol ez a termék kapható. Lent mutatjuk a nagyon hasonló termékeket, nézd meg:
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása jellemzők
Bizonyára mindannyian szívesen teszünk, tennénk egy jobb világért. Nem csak egyéni, hanem vállalati szinten is érdemes, sőt egyre inkább szükséges felvállalni egy-egy jó ügyet - de nem mindegy, hogyan tesszük ezt. Philip Kotler alapműve - amit a szakma "a CSR bibliájaként" emleget - a vállalati társadalmi felelősségvállalás izgalmas problematikájának első alaposabb elemzéseként, és - érdekes esettanulmányai révén - első példatáraként jelenik meg magyar nyelven. Kotler műve mérföldkőnek számít a témában: tipizálja és definiálja a vállalatok társadalmi felelősségvállalásának különböző módjait, részletesen - és neves cégek gyakorlati példáit bemutatva - elemzi az egyes típusokban rejlő lehetőségeket. Sőt konkrét ajánlatokat is ad a CSR-programot tervező cégeknek, ami a különböző célokhoz illő jótékonysági törekvéseket, a támogatás eszközeit, formáit, a lebonyolítás módszereit illeti, egészen a partnerként együttműködő jótékonysági szervezetek megválasztásáig útmutatást nyújt. A felelősséggel gondolkodó és tevékenykedő vállalatvezetők, marketing, PR- és CSR-szakemberek, az érintett civilek és a kormányzati szereplők könnyen eligazodhatnak a kötet jól felépített struktúrájában. A magyar kiadást az itthon megvalósult CSR-programokat bemutató fejezet egészíti ki.