LÁNCFŰRÉSZ BENZINMOTOROS 52CM3 50CM jellemzők

Az új Expert Benzinmotoros láncfűrész hasznos társ lesz a ház körüli favágási feladatokban. Meghajtásáról 52 köbcentis, erőteljes kétütemű robbanómotor gondoskodik, melynek indítása hagyományos berántóval történik, az indítást primer szivattyú segíti. Súlyelosztása ideális, ezáltal használata nem terheli meg a kezet. Több biztonsági elemmel is rendelkezik, mint például automatikus láncfék, visszarúgási elleni védelem. Markolata rapcsos, kényelmes és stabil fogást biztosít, valamint automata láncolajzó rendszer gondoskodik a 500mm-es vágáshosszon futó lánc folyamatos kenéséről. - Lökettérfogat: 52 cc - Teljesítmény: 1900W / 2,6 LE - Vágáshossz: 500 mm - Láncosztás: 0,325" - Indítás módja: hagyományos berántó - Tehetetlenségi erő által aktiválódó láncfék - Automata láncolajzás - Üzemanyag-előszivattyú buborék (primer) Fontos információ az üzemeltetéshez: a kétütemű motor E5 jelzésű benzinből és megfelelő motorolajból készült keverékkel használandó! 2020. január 1-től a benzinkutakon kapható 95-ös oktánszámú normál benzin E10 jelzésű, amelyben megduplázott mennyiségű bioetanol található. Ez kémiai tulajdonságai miatt nem megfelelő a kétütemű motorokhoz készített keverékhez. Emiatt kérjük, hogy mindenképpen E5 jelzésű benzint vásároljon, mely jellemzően a prémium kútfejből tankolható. Az E5 és E10 jelzés megtalálható a benzinkút töltőpisztolyain. Az E5 jelzésű benzint keverje össze ISO-L-EGO, JASO FC, vagy API-TC besorolású kétütemű motorolajjal, a használati útmutatóban leírt keverési aránynak megfelelően. Ne tárolja 30 napnál hosszabb ideig sem a tiszta benzint a kannában, sem a keverék üzemanyagot a gép üzemanyagtartályában! Hidegindítás esetén a következő a helyes sorrend: 1. Keverési aránynak megfelelő, jól összerázott keverék üzemanyagot töltsön az üzemanyagtartályba. 2. Az üzemanyagszivattyú buborékot nyomja meg 7-10-szer (vagy amíg meg nem keményedik a buborék). 3. A kapcsolót állítsa "I." (felfelé) állásba. 4. Húzza ki a szívató kart. A berántó kötelet húzza ki, az első megakadásig, majd onnan húzza meg hirtelen, s egyből engedje vissza. Amint hallja a motorból a berobbanó hangot (de a motor még nem indult be), tolja vissza a szívató kart. 5. Az előző pontban leírtak szerint ismételje meg határozott mozdulattal a berántást (ha a motor 2-3 berántást követően nem indul, akkor húzza meg a gázkart, s ezzel egyidőben végezze el a leírt berántási műveletet. 6. Amint a motor beindult (és a szívató már vissza van tolva), hagyja alapjáraton járni 15-30 mp-n keresztül, s ezt követően fokozatosan gázt adva növelheti a fordulatot. Gyakran előforduló hiba, a túlszivatás, túldúsul benzinnel az égéstér. A gyertyát kivéve a gépet lefelé fordítva, rántsuk be több alkalommal. A gép kiszellőzik, kifröcsköli az üzemanyag felesleget és a gyertyát visszarakva szivató nélkül indíthatjuk a fűrészt. Melegindítás esetén a 2. és 4. pont elhagyható.